Inget att skriva...

Visst är jag tråkig? Jag har inte skrivit någonting på flera dagar. Ibland har jag inget att skriva bara... Men jag tänkte att jag får skriva något nu innan jag går hem från biblioteket. För jag har gjort min design själv, och det känns dumt att bara inte blogga... när man äntligen har gjort klart den liksom.
Vet att den är lite tråkig (?), men jag är inte så bra på det här med koder. Det var ju faktiskt min första design, och jag är nöjd med den eftersom att den är min första. Skulle vilja gå någon kurs, så vet man lite mer vad man gör i alla fall.
Jag vet att det sägs att man lär sig bäst genom att testa sig fram (?), men när det gäller kodning så känns det som om man borde i alla fall ha lite koll på grunderna, så att man inte begränsas pga. detta... om ni fattar vad jag menar? Hm... Ja, nu har jag i alla fall skrivit lite.

Det är förvånansvärt lätt att skriva ett inlägg. Bokstäverna bara kommer. Det är skönt att det inte är helt slut på skrivandet eller så när man faktiskt ska sätta sig ner och skriva något.
Har förresten tagit en massa kort nu som jag ska lägga ut när jag har tid. Tog de typ för några veckor sedan... Vet inte hur många det blir, men de är i alla fall tagna med kameran jag fick i födelsedagspresent.

/ Persikoflickan

Kommentarer


♥ Läs innan du kommenterar!

- Tänk på vad du skriver.
- No spam, sånt godkänns inte.
- Inga elakheter tack.
- Jag svarar på (nästan) alla kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0