Lite om mig, persikoflickan

Det är jag som är persikoflickan. Sitter och tittar på America's next top model som redan har varit, med Melrose och Caridee. Nu är det final, men minns faktiskt inte vem det var som vann.
Antar att ni vill veta lite om mig.
Vad ska jag skriva då? Jag är Persikoflickan, en fjortonårig tjej som bor någontans i sverige. Hm... jag tycker om att skriva, därav den här bloggen (ja... vad annars?). Tycker också om att läsa. Vi ska faktiskt läsa en bok i svenskan nu, en fantasy. Den är inte så bra, men sen ska vi skriva en recension på den... gillar inte fantasy så mycket. Men jag måste nog läsa snart  så att jag blir klar med den.
(Förresten, det är något konstigt med den här datorn. Texten som jag skriver nu är det 1 mm stor, jätte konstigt. Svårt att se vad det står, men jag kan ju i alla fall skriva.)

/ Persikoflickan  

Kommentarer
Postat av: Jeanette

I live in Denmark, and I write in English because I want everybody to understand what I'm writing.

2010-10-18 @ 21:15:40
URL: http://jeanettejewel.tk


♥ Läs innan du kommenterar!

- Tänk på vad du skriver.
- No spam, sånt godkänns inte.
- Inga elakheter tack.
- Jag svarar på (nästan) alla kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0