Myskväll - ensam?

Hehe. Nej, men vet inte vad jag ska skriva. Har egentligen inget att skriva, men tänkte skriva bara för att... vet att jag kanske inte borde i så fall men det var så länge sedan jag skrev något (typ två dagar sedan, men ändå).

Var hos fucking jävla piss kuratorn idag och hade sen utvecklingssamtal. Skulle det vara bra eller? Hon berättade att pappa lät mig sitta uppe vid datorn till typ 1. Bara. Tur att jag inte sa som det var egentligen. Brukar sitta till 03.30 ibland om ingen kommer upp. På helgerna då. Hm...

Ja, jag hatar det här. Hon förstör mitt liv! Hon förstör det enda som betyder något för mig i det här jävla piss helvetet till liv! Så var det med den saken.
Nu finns det nog inget mer att skriva. Ska göra en fortsatt utredning på BUP, vi ska få brev hem om det senare någon gång. Har kanske AS. Ja, jag har nog det. Något att hoppas på i alla fall. Eller?

/ Persikoflickan

Kommentarer
Postat av: Wobi

Jag heter inte Wobi, det är bara mitt blogg namn. Jag heter Fanny egentligen.

Det han sa var ett en flicka blivit erbjuden ett model jobb via en gubbe på nätet. Han hade kommit hem till henne och pratat med henne och hennes föräldrar om modell jobbet och han verkade snäll och trevlig. Så flickan fick följa med han på ett modell jobb men hon kom aldrig hem igen. Och det visade sig att hon blivit mördad av han. För ungefär 1 månad sedan hände detta,läskigt!

2010-10-23 @ 14:01:10
URL: http://mymuffin.blogg.se/


♥ Läs innan du kommenterar!

- Tänk på vad du skriver.
- No spam, sånt godkänns inte.
- Inga elakheter tack.
- Jag svarar på (nästan) alla kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0